Шукаєте свої розрахунки за комунальні послуги? Відвідайте комунальний кабінет абонента - https://www.abon.com.ua
1. Гнучке налаштування тарифів
Програму Logic Land Абонентська служба зроблено таким чином, щоб не обмежувати користувача у виборі кількості послуг в тарифі, кількості тарифів та параметрів, від яких визначається вартість отриманої послуги.
При невеликій кількості правил визначення вартості послуг, ціну на послуги можна встановити одну для всіх абонентів в залежності від виробника послуг, і сформувати невелику кількість тарифних планів.
При значному різноманітті тарифів програма дозволяє завести велику кількість різноманітних за кількістю послуг та ціною тарифних планів і при цьому зберегти контроль за всім різноманіттям тарифів.
2. Швидке рознесення оплати та звірка з банківськими установами
Програма забезпечує автоматичне завантаження платежів з файлів, що надає Хмельницьке регіональне представництво Приватбанку, а також завантаження файлів з субсидіями, що їх надають відділення соціального захисту населення.
При обробці банківських виписок можна використовувати код абонента, або якщо його немає, то можна використовувати синтетичний код абонента, який легко складається із адреси абонента. Під час рознесення оплати користувач програми бачить реальний стан розрахунків абонента за надані послуги.
Для звірки з банківськими установами при формуванні зведених звітів по оплаті програма автоматично обраховує комісійну винагороду банківської установи та суму до перерахунку за кожний реєстр платежів.
3. Портал для абонентів
Окремою опцією послуги є портал для абонентів, який реалізується як WEB сайт житлово-комунального підприємства або ОСББ, де абоненти можуть самі: проконтролювати стан своїх розрахунків із житлово-комунальною організацією; ознайомитися з новинами, тарифами та надрукувати квитанцію на оплату.
Використання порталу для абонентів дає змогу житлово-комунальному підприємству або ОСББ не зустрічатися із сумлінними платниками взагалі. А також така схема дозволяє значно швидше знаходити і виправляти помилки.
4. Паспортний стіл
Рутинна робота з мешканцями, виписка довідок про склад сім'ї, довідок для надання субсидій, реєстрація мешканців, зняття з реєстрації - все це значно спрощується при веденні цієї інформації в спеціалізованій інформаційній базі.
Наявність мешканців та пільговиків в одній інформаційній системі забезпечує актуальну підтримку інформації про пільговиків, що мешкають в квартирі та про пільги, що їм надаються.
Logic Land Абонентська служба дозволяє вести повну інформацію про мешканців і полегшувати роботу паспортного столу ЖЕКу або ОСББ.
5. Робота з боржниками
Для ефективної роботи з боржниками в програмі передбачено можливість надрукувати повідомлення про заборгованість, отримати перелік боржників, що мають велику заборгованість, а також тих, чия заборгованість за віком наближається до терміну позовної давнини.
Стан заборгованості по ЖЕКу (ОСББ) та динаміку заборгованості можна відстежити і контролювати спеціально розробленими звітами.
6. Звітність
Різноманітні звіти дають можливість швидко виконувати щоденні справи та контролювати загальний стан взаєморозрахунків:
- Зведена відомість по ЖЕКу (ОСББ) - дозволяє за вказаний період отримати нарахування в розрізі послуг, що надаються, нараховані пільги в розрізі послуг та оплату. Цей звіт видається по ЖЕКу (ОСББ), категорії будинків загалом та по кожному будинку окремо.
- Відомість нарахувань дозволяє отримати перелік абонентів з детальними нарахуваннями та отриманою оплатою по кожному.
- Відомість довідок показує всі операції,що впливають на сальдо по взаєморозрахунках з абонентами, що їх було зроблено вручну.